Nu bestellen Lijst wissen

Boodschappenmand

Zoekresultaten

KIK-kaart

Klant is koningkaart

Ook sparen met een hoge premie? Vraag dan vandaag nog gratis de Klant-is-Koningkaart (KIK-kaart) aan!

Spaar mee met je eigen Klant is Koningkaart
Voor elke 10 cent die je besteedt in onze winkels, kun je voor één eurocent een spaarpunt bijkopen. Dit betekent dat je bij een bedrag van € 23,60 aan boodschappen wel 236 spaarpunten mag bijkopen. Hier betaal je dan € 2,36 extra voor. Over de gespaarde punten ontvang je vervolgens nog eens 4% premie van ons.* Je actuele spaarsaldo vind je na elke aankoop gemakkelijk terug op je kassabon. De spaarpunten kun je op elk moment verzilveren bij de servicebalie. Neem hiervoor altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Vraag hem ook gratis aan!
Je vindt het aanvraagformulier voor een Klant is Koningkaart bij de servicebalie van je Vomar Voordeelmarkt. Lever het ingevulde formulier in bij de balie en je ontvangt direct een persoonlijke kaart en een klein kaartje voor aan je sleutelbos. Mocht je iets willen veranderen in uw persoonlijke gegevens, dan kun je hiervoor ook terecht bij de servicebalie.


*De premie ontvang je bij het verzilveren van het totale of een gedeelte van het puntensaldo. Bijvoorbeeld: je hebt 480 punten gespaard. Voor die 480 punten ontvang je € 5,- (€ 4,80 + 4% premie (€ 0,20) is €5,-). Premiewijzigingen voorbehouden.

Wegens wettelijke beperkingen kun je helaas geen punten kopen over: tabak, babyvoeding (tot 1 jaar), geneesmiddelen, telefoonkaarten, postzegels, boeken, cadeaubonnen, loten en statiegeld.


Veelgestelde vragen Klant is Koningkaart

- Waar kan ik zien hoeveel punten ik gespaard heb?
Je huidige saldo (excl. premie) vind je onderaan elke kassabon.

- Hoe kan ik mijn gespaarde punten verzilveren?
Je kunt je spaarpunten met bijbehorende premie verzilveren bij de servicebalie in onze winkels. Je hebt hiervoor je pincode nodig. Neem ook altijd je legitimatiebewijs mee.

- Hoeveel punten kan ik verzilveren?
Er kan maximaal €250,- contant per dag verzilverd worden (indien de inhoud van de kassa van de servicebalie dit toelaat). Als je meer dan €250,- wilt verzilveren dan wordt dit door middel van meerdere retourpintransacties (veelvoud van €250,-) op je bankrekening overgemaakt.

- Retourpinnen; hoe werkt dit?
Via de servicebalie worden de gespaarde punten (incl. 4% premie) teruggepind naar je bankrekening. Je ontvangt hiervan een terugpintransactiebon. Dit bedrag is uiterlijk binnen twee werkdagen bijgeschreven op je rekening.

- Ik ben mijn pincode van de Klant is Koningkaart vergeten, wat nu?
Ga met de Klant is Koningkaart en een geldig legitimatiebewijs naar de servicebalie in de winkel. Op vertoon van je legitimatiebewijs kunnen onze kassamedewerkers je pincode aanpassen. Voor deze aanpassing dient je naam en adres bij ons bekend te zijn. Je kunt daarvoor, als dat nog niet het geval is, een formulier invullen bij de servicebalie

- Ik ben mijn Klant is Koningkaart kwijt, wat nu?
Ga met een geldig legitimatiebewijs naar de servicebalie in de winkel. De kassamedewerker kan daarmee een nieuwe Klant is Koningkaart aanmaken en het puntensaldo van de verloren kaart hierop overboeken. Voor het overboeken dient je naam en adres bij ons bekend te zijn. Je kunt daarvoor, als dat nog niet het geval is, een formulier invullen bij de servicebalie.

- Hoe kan ik mijn Klant is Koningkaart opzeggen?
Ga met je kaart en geldig legitimatiebewijs naar de servicebalie in de winkel. De kassamedewerker kan dan je kaart blokkeren en eventueel gespaarde punten verzilveren.
Bij overlijden van de Klant is Koningkaarthouder kunnen de gespaarde punten worden verzilverd aan de nabestaanden of worden overgeboekt naar een Klant is Koningkaart van een nabestaande. Neem daarvoor een overlijdensverklaring en eigen legitimatiebewijs mee naar de servicebalie.

- Hoe wijzig ik mijn adresgegevens op mijn Klant is Koningkaart?
Bij de servicebalie is een wijzigingsformulier Klant is Koningkaart verkrijgbaar. Vul dit formulier in met je nieuwe adresgegevens en overhandig deze aan de kassamedewerker bij de servicebalie. Je gegevens worden dan aangepast.

- Kan ik ook punten sparen via de online webshop van Vomar en de Vomar app op mijn mobiele telefoon?
Het is op dit moment, wegens technische redenen, alleen mogelijk om punten te sparen in onze fysieke winkels.