Nu bestellen Lijst wissen

Boodschappenmand

Zoekresultaten

Klantenservice

Actueel

Waarom stopt Vomar met de bestel- en bezorgservice?
Na zorgvuldige overwegingen is geconcludeerd dat de huidige opzet niet voldoet aan onze interne doelstellingen. Daarom is besloten de service te beëindigen.
Wanneer stopt de bestel- en bezorgservice?
Tot 9.00 uur op donderdag 26 juli is het mogelijk om een online bestelling te plaatsen voor laatste levering op donderdag 26 juli 18.00 uur. Daarna wordt de online besteloptie uitgezet en zijn er geen producten meer te bestellen.
Wanneer is de bestel- en bezorgservice weer beschikbaar?
We gaan deze service intern evalueren om te bepalen hoe we hier in de toekomst mee om gaan. Als hier meer over duidelijk is, dan zullen we dit communiceren. Je kunt je inschrijven voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te blijven.
Blijft het assortiment beschikbaar op vomar.nl?
Ja, het assortiment met actuele lage prijzen blijft beschikbaar op vomar.nl. Alleen zijn de producten niet meer online te bestellen en alleen in onze fysieke winkels beschikbaar.
Waar kan ik de dichtstbijzijnde Vomar winkel vinden?
Via vomar.nl/winkels kun je kijken waar er bij jou in de buurt een Vomar te vinden is. In Amsterdam zijn er negen Vomar supermarkten gevestigd, verspreid over de hele stad.
Wat gebeurt er met mijn gegevens als ingeschreven online klant?
Je gegevens worden vernietigd volgens de geldende privacywetgeving en niet meer gebruikt voor enige doeleinden. Indien je jezelf hebt opgegeven voor de digitale nieuwsbrief van Vomar, dan blijf je deze ontvangen. Als je deze niet meer wenst te ontvangen, dan kun je je uitschrijven via de uitschrijflink onderaan de verzonden nieuwsbrief.
Kan ik wel boodschappen blijven bestellen die op te halen zijn bij het Pick-Up-Point?
De bestelfunctie op vomar.nl is vanaf 26 juli 9.00 uur niet meer beschikbaar. Je kunt ook geen boodschappen meer bestellen om op te halen bij het Pick-Up-Point.
Blijft de Vomar smartphone-app actief?
De Vomar app zal vanaf 27 juli niet meer worden ondersteund of geüpdatet. Je kunt deze verwijderen van je smartphone.


Antwoord niet gevonden?

Stuur ons een bericht via het contactformulier. We streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.