Nu bestellen Lijst wissen

Boodschappenmand

Zoekresultaten

Klantenservice

Actueel

Hoe plaats ik een bestelling?
Volg de onderstaande stappen om een bestelling te plaatsen.
  1. Ga naar www.vomar.nl.
  2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord door rechtsboven op 'Aanmelden' te klikken of registreer als je nog geen account hebt. Let op: je wachtwoord mag alleen bestaan uit cijfers en/of letters, geen leestekens.
  3. Zoek in het assortiment je producten. Om een product op je bestellijst te plaatsen, klik je op het artikel waarna je het kunt specificeren. Je zet het product op je lijst door op het + (plus) teken te klikken.
  4. Als je bestelling compleet is, klik je rechtsboven op het winkelmandje. Controleer de bestelling in het volgende scherm en klik links op 'Nu bestellen'.
  5. Op dit moment is onze bezorgservice alleen beschikbaar voor klanten die wonen in de volgende postcodegebieden in Amsterdam en Diemen: 1011 t/m 1019, 1021 t/m 1025, 1031 t/m 1037, 1040 t/m 1047, 1051 t/m 1083, 1086 en 1087, 1090 t/m 1099, 1111 t/m 1115.
    Daarnaast is onze bezorgservice beschikbaar voor klanten die in de volgende postcodegebieden in Almere wonen: 1309, 1311 t/m 1319, 1321 t/m 1329, 1331 t/m 1336, 1338 t/m 1339, 1341 t/m 1343, 1351 t/m 1359 en 1361 t/m 1363.
  6. Als je nu op 'Bevestig bestelling' klikt, wordt de bestelling definitief verstuurd en word je herleid naar het betaalscherm. Na betaling ontvang je een bevestiging per e-mail.
Hoe kan ik een online bestelling betalen?
Na het plaatsen van je bestelling kom je automatisch in een scherm waar je vooraf kunt betalen via iDEAL.


Antwoorden per onderwerp

Antwoord niet gevonden?

Stuur ons een bericht via het contactformulier. We streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.