Waar kunnen we je mee helpen?
We helpen je graag verder. Klik hieronder door naar onze meest gestelde vragen of neem contact met ons op.
We helpen je graag verder. Klik hieronder door naar onze meest gestelde vragen of neem contact met ons op.
Bekijk hieronder onze meeste gestelde vragen over:
Als je een paar keer een verkeerde pincode intoetst bij verzilveren van kooppunten, stop dan met proberen omdat je waarschijnlijk de pincode bent vergeten. Je kunt je pincode aanpassen door een resetlink aan te vragen via het formulier op vomar.nl/reset. Je ontvangt deze van ons binnen twee werkdagen.
Voor de veiligheid van de punten op jouw KIK-kaart vragen wij hierbij om een veilige kopie van je identiteitsbewijs. Je kunt gemakkelijk een veilige kopie maken via de Kopie-ID-app van de Rijksoverheid of met onderstaande instructies:
Nee, je kunt alleen kooppunten kopen op vertoon van je Klant-is-Koning kaart. Wel kun je de Klant-is-Koning kaart ook digitaal laten scannen door in te loggen in de gratis Vomar-app.
Neem contact op met de klantenservice via ons contactformulier en vermeld daarin je Klant-is-Koning kaartnummer.
Heb je een vraag over jouw Klant-is-Koning kaart? Klik hier en bekijk al onze veelgestelde vragen over de Klant is Koning kaart.
Stel je vraag via ons contactformulier.
Onze medewerkers streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.