Waar kunnen we je mee helpen?

We helpen je graag verder. Klik hieronder door naar onze meest gestelde vragen of neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen Klant is Koning kaart

Ik heb een verkeerde pincode ingetoetst, of ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?

Als je een paar keer een verkeerde pincode intoetst bij verzilveren van kooppunten, stop dan met proberen omdat je waarschijnlijk de pincode bent vergeten. Je kunt je pincode aanpassen door een resetlink aan te vragen via het formulier op vomar.nl/reset. Je ontvangt deze van ons binnen twee werkdagen.

Voor de veiligheid van de punten op jouw KIK-kaart vragen wij hierbij om een veilige kopie van je identiteitsbewijs. Je kunt gemakkelijk een veilige kopie maken via de Kopie-ID-app van de Rijksoverheid of met onderstaande instructies:

  • Maak in de kopie je burgerservicenummer onleesbaar, ook in de cijferreeks onderaan.
  • Schrijf op de kopie dat het een kopie is.
  • Schrijf op de kopie dat deze bedoeld is voor Vomar.
  • Schrijf op de kopie de datum waarop je de kopie instuurt.
  • Stuur de kopie alleen in via de upload-optie in het formulier op vomar.nl/reset.



Ik ben mijn Klant-is-Koning kaart vergeten. Kan ik dan wel kooppunten kopen?

Nee, je kunt alleen kooppunten kopen op vertoon van je Klant-is-Koning kaart. Wel kun je de Klant-is-Koning kaart ook digitaal laten scannen door in te loggen in de gratis Vomar-app.

Ik ben zowel de inlognaam (e-mailadres) als het wachtwoord vergeten voor mijn Klant-is-Koning kaart omgeving, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice via ons contactformulier en vermeld daarin je Klant-is-Koning kaartnummer.

Heb je het antwoord niet gevonden?

Stel je vraag via ons contactformulier.

Onze medewerkers streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.