Nu bestellen Lijst wissen

Boodschappenmand

Zoekresultaten

Over Vomar

Contactgegevens

Wat zijn de contactgegevens van Vomar?
De contactgegevens van het Vomar Voordeelmarkt Hoofdkantoor zijn:
Opaalstraat 15 1812 RH ALKMAAR
Telefoonnummer: 072 750 22 00
Bereikbaar van 08.00 uur tot 17.30 uur

Het postadres:
Postbus 1100
1810 KC ALKMAAR


De klantenservice kun je bereiken van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur op 072-750 25 55.



Winkels

Wat zijn de openingstijden en de contactgegevens van mijn Vomar?
Informatie over openingstijden en telefoonnummers van onze winkels kun je vinden onder het tabje 'Winkels'.
Zit er een Vomar Voordeelmarkt bij mij in de buurt?
Je dichtstbijzijnde Vomar Voordeelmarkt kun je vinden via de winkelzoeker.
Gelden er bij Vomar speciale huisregels in de winkels?
Bij Vomar gelden er in de winkels inderdaad speciale huisregels. Zo is het gebruik van een winkelmandje of -wagen bijvoorbeeld verplicht en is het in onze winkels verboden voor huisdieren. Je vindt deze en alle andere regels hier.


Bezorging folder

Ik heb geen folder ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Als je geen nee/ja- of nee/nee-sticker op je brievenbus hebt, kun je je klacht over de bezorging het beste rechtstreeks bij Axender melden. Overigens is de folder altijd in de winkel verkrijgbaar op de dag van de start van de actieweek. Je kunt je ook opgeven voor de nieuwsbrief, waarin je wekelijks een link vindt naar onze nieuwste digitale folder. Op die manier heb je de aanbiedingen altijd als eerste in huis!
Ik heb geen folder ontvangen en woon in Amsterdam. Wat moet ik nu doen?
Vanaf 1 januari 2018 is er iets gewijzigd in de folderverspreiding in de gemeente Amsterdam. Er wordt geen ongeadresseerd reclamedrukwerk meer verspreid. Indien je onze folder wilt blijven ontvangen, plak dan de groene ja-sticker op je brievenbus. Stickers zijn hier te bestellen.


Service

Ik heb een klacht over een winkel. Waar kan ik hiermee terecht?
Met een klacht kun je terecht bij de filiaalmanager van de desbetreffende winkel. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice met behulp van het online contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur via 072-750 25 55.
Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met een artikel?
Alle producten die je bij Vomar Voordeelmarkt koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je het artikel in de winkel omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassabon.
Kan ik non-foodartikelen ruilen?
Voor alle non-foodartikelen van Vomar geldt: ruilen kan binnen 14 dagen op vertoon van de kassabon, in de originele, onbeschadigde verpakking of seal. De volgende artikelen kunnen echter niet geruild of teruggebracht worden:
  • Cd’s, dvd’s of games zonder seal
  • Staatsloten
  • Telefoonkaarten
  • Prepaid opwaardeerkaarten
  • Tickets van attractieparken
  • Spaaractie-artikelen zoals handdoeken, BK-pannen etc.
Welke boodschappen kan ik niet terugbrengen?
Je kunt alleen producten retourneren binnen 14 dagen in onbeschadigde en originele staat en voorzien van een kassabon. Daarnaast kunnen bepaalde bij wet genoemde categorieën producten niet worden geretourneerd.

Het gaat hierbij om:
  • volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn (zoals een taart op maat);
  • producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben*;
  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne;
  • producten waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;
  • kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties;
  • zuigelingenvoeding tot één jaar.

    *Houdbaarheid
    Producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben, zijn onder meer: versartikelen zoals onder andere groente, fruit, brood en gebak, alsmede alle gekoelde en diepgevroren artikelen.
Hoe kom ik aan een wasbol of maatschepje voor de dosering van wasmiddel?
Een maatschep of een wasbol voor Vomar wasmiddelen bestel je door een e-mail te sturen naar consumentenservice@senzora.nl. Vermeld hierbij je naam, adres, postcode en woonplaats en voor welk Vomar-product je een maatschep of wasbol wilt ontvangen. Je kunt deze gegevens ook op een briefkaart zetten en deze sturen naar:

Senzora BV Afdeling Consumentenvoorlichting
Sluisstraat 23 - 25
7411 EC Deventer

Binnen twee weken ontvang je dan de wasbol of het maatschepje thuis.
Kan ik een btw-factuur krijgen in de winkel?
Een aparte btw-factuur heb je niet nodig, omdat de btw-bedragen op de kassabon worden vermeld.
Kan ik extra pinnen aan de kassa?
Vomar Voordeelmarkt heeft geen losse pinautomaten in de winkel staan. Dit om onze klanten een betere veiligheid te kunnen garanderen. Daarvoor in de plaats bieden wij je graag de mogelijkheid om, indien de inhoud van de kassa het toelaat, geheel gratis extra geld (maximaal 100 euro) te pinnen tijdens het normale boodschappenproces. Dit kan in bedragen van 20, 50, 70 en 100 euro.
Kan ik gebruikt frituurvet inleveren bij Vomar?
Je kunt geen frituurvet inleveren bij Vomar.
Doet Vomar ook aan sponsoring?
Vomar Voordeelmarkt sponsort door middel van de KIK (Klant is Koning)-club verschillende regionale clubs en verenigingen. Om zo voordelig mogelijk voor onze klanten te kunnen zijn, gaan wij doorgaans niet op overige sponsoring in. Mocht je toch een verzoek willen indienen, dan wordt dit individueel beoordeeld door onze directie. Aanvragen kunnen worden ingediend via vomar@vomar.nl.


Werken bij Vomar

Hoe kan ik solliciteren bij Vomar?
Je vindt al onze vacatures voor het hoofdkantoor, het distributiecentrum en de winkels op onze Werken Bij-pagina..